joi, 23 iulie 2009

Doar el! Magnificul!


Eruditul lider pesedist ne "incanta" de cativa ani cu perlele sale gramaticale, dand dovada ca nu trebuie sa stii sa vorbesti prea bine pentru a fi lider politic.
* 1. Nu exista fiinta umana, fie ca locuieste in Africa, in Asia sau in Rahova, care sa nu fi vazut un film, sa nu fi rupt o floare, o fata sau un baiat, dupa cazul care este fiecare.
* 2. Numai cine nu lucreaza nu poate sa i se impute ca poate sa fie si mici greseli, dar nu astea.
* 3. De cand ma stiu eu copil, ma urcam in pom si mancam corcodusi.
* 4. Cine nu are loc de mine… nu ma intereseaza… sa se inghesuieste!
* 5. Acel tanar care s-a transformat in 300 este vorba de unul singur.
* 6. Soarta mea a fost hotarata de destin.
* 7. Vocea mea se va face auzita oriunde. Si pe sub apa.
* 8. Sunt oameni tineri, oameni care sunt prezenti aici in fata si pe care vreau sa le multumesc.
* 9. In ultimii cinci ani este anormal sa mergem cu masinile si cu transportul in comun care mergem.
* 10. Deci prezenta mea e datorita starii Bucurestiului in care ne aflam.
Iar aceasta mi se pare dementiala:
" * 12. M-am saturat sa facem dosare noi lor si noi noua."
mai multe detalii aici:www.9am.ro

Un comentariu:

TireNavi spunea...

nice blog.some time is so bad for some peoples.

tirenavi.jp