luni, 6 aprilie 2009

Mic indreptar pentru formulari cotidiene in birou!


In loc de: Ma doare-n cur
Se spune: Privesc problema aceasta cu mari emotii.

In loc de: Ce-am eu de-aface cu rahatul asta?
Se spune: N-am fost cooptat de la inceput in proiectul acesta.

In loc de: Lucrarea asta e un cacat!!
Se spune: Ah, o provocare interesanta!

In loc de: Sefule, poti sa-mi be..... p..., eu lucrarea asta nu o fac.
Se spune: Din motive tehnice rezolvarea acestei lucrari va intarzia.

In loc de: Pastele m..., tembelii astia nu mi-au spus nimic!
Se spune: Cred ca este necesar sa imbunatatim comunicarea in colectivul nostru.

In loc de: Tampita asta nu-ntelege nimic!?
Se spune: Colegei noastre nu i s-au adus lamuririle necesare!?

In loc de: Mi-e indiferent, boule!
Se spune: Din pacate nu va pot sprijini in finalizarea proiectului.

In loc de: Am stiut de la-nceput ca va iesi un rahat!
Se spune: Scuzele mele, v-asi fi avertizat daca mi s-ar fi trasat sarcina.

In loc de: Idiotul asta face o prostie dupa alta!
Se spune: Probabil ca n-am gasit inca pozitia cea mai potrivita pentru el.

In loc de: Santem in rahat!
Se spune: Indicele productivitatii intreprinderii noastre arata o usoara scadere.

In loc de: Vaca asta n-are habar!
Se spune: Vom largi cercul competentelor dumneavoastra.

In loc de: No, iar te-ai culcat cu sefu?
Se spune: Felicitari pentru avansare!!

Pe viitor sa se stie cum "se pune problema":))))

Niciun comentariu: